Even voorstellen Sandra Helena

Post Reply
Sandra Helena
Posts: 1
Joined: Sun 17 Jan 2021, 14:32

Even voorstellen Sandra Helena

Post by Sandra Helena »

Beste mede gebruikers HuMo genealogy software,

Ik ben Sandra Helena en ontwerpen & fotografie zijn mijn passies. Verleden jaar ben ik gestart met het uitzoeken van de moederlijn voor mijn dochter haar 18e verjaardag. Ben totaan plus minus 1370 gekomen. Dit allemaal via yheritage.com en een abonnement. Maar dat wilde ik nu dit jaar stopzetten en een eigen website maken. Dus bij deze kwam ik bij deze software terecht! Ben er nu een paar dagen mee aan het worstelen en mijn complimenten! Het doet en kan alles wat je nodig hebt. De handleiding is ook duidelijk. Op dit moment ben ik bezig met de layout te veranderen en een eigen stijl te maken: gedcom.css. Een aantal dingetjes werken nog niet goed maar ik zal eerst het forum afspeuren of er al oplossingen zijn. Ik moet nog een aantal afbeeldingen (documenten) uploaden en dan is de overdracht gelukt :D.

Groetjes,
Sandra
www.sandrahelena.nl/genealogie
User avatar
Huub
HuMo-genealogy programmer
HuMo-genealogy programmer
Posts: 2693
Joined: Wed 27 Aug 2008, 11:34
Location: Heerhugowaard, Netherlands
Contact:

Re: Even voorstellen Sandra Helena

Post by Huub »

Hallo Sandra,

Welkom op het forum!

Je site ziet er al goed uit! Ik ben zelf niet zo heel handig met grafisch vormgeven. De rapportage icoontjes zien er goed uit.
Je hebt wel bizarre afbeeldingsnamen :D

We hebben nog niet alle CSS elementen netjes in de CSS bestanden gezet, als je nog items tegenkomt die we kunnen verbeteren dan graag even melden.

Huub.
:arrow: HuMo-genealogy update? Backup your database! Editing in HuMo-genealogy? Backup your data!
Make multiple backups with: PHPMyAdmin, gedcom export and database export.

HuMo-genealogy software: http://humo-gen.com
Post Reply